CİMER’i 2022 yılında 6 milyon vatandaş kullandı

DEREN KOCAMANOĞLU- 28.04.2023-HİBYA- Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ni (CİMER) 2022 yılında 6 milyon vatandaşın kullandığını açıkladı.

GÜNDEM - 28-04-2023 17:00

Altun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın devlet-millet arasındaki iletişime verdiği önemin sonucunda ortaya çıkan dünyanın en büyük halkla ilişkiler platformu olan CİMER’i 2022 yılında 6 milyon vatandaşımız kullandı. CİMER ile başta dijital dünyanın en önemli aktörü olan gençlerimiz olmak üzere vatandaşlarımızı ortak yönetime daha fazla dahil etmek için çalışmaya devam edeceğiz. Türkiye Yüzyılı.” ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

?

Günün Diğer Haberleri