Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, Türkiye ile Irak arasındaki ekonomik ve ticari ilişkilerin yanı sıra bölgesel konularda da görüş alışverişinde bulunuldu.
Başkan Serhat Dicle İnan’dan Viranşehirlilere Yaz Müjdesi: Yüzme Havuzları Hizmete Açıldı
13:52 - GÜNDEM