İçişleri Bakanı Yerlikaya, Gayrettepe’de çıkan yangınla ilgili olarak idari soruşturma başlatıldığını ve 2 mülkiye müfettişinin görevlendirildiğini belirterek, “Müfettişlerimiz olay yerine hareket etmiştir. Konuyla ilgili gelişmeleri kamuoyuyla paylaşmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Hibya Haber AjansıŞanlıurfa'da İntihar Sanılan Ölüm Cinayet Çıktı: 2 Tutuklama
20:18 - GÜNCEL