Trabzon'da Raylı Sistem Hattı Projesi için devir protokolü imzalandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Trabzon'da yapılması planlanan Raylı Sistem Hattı Projesi için devir protokolünün imzalandığını açıkladı.

Özel Haber - 24-04-2024 16:30

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Trabzon'da yapılması planlanan Raylı Sistem Hattı Projesi için devir protokolünün Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç tarafından imzalandığını bildirdi.

Uraloğlu, projenin ilk etabının Akçaabat - Yomra arasında yapılacağını ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

Günün Diğer Haberleri