24 kentte termometreler 40 dereceyi aştı

Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün verilerine göre 24 kentte termometreler 40 derecenin üzerine çıktı.

GÜNDEM - 06-08-2025 10:59

Meteoroloji Genel Müdürlüğünün internet sitesindeki verilere göre, hafta boyunca sıcaklıklar ülkenin batı bölgelerinde mevsim normalleri civarında, diğer kesimlerinde ise mevsim normallerinin üzerinde seyredecek.

Bugün 24 kentte sıcaklık ilçelere göre 40-45,3 derece aralığında gerçekleşti.

En yüksek sıcaklık Siirt'in Kurtalan ilçesinde 45,3 dereceyle kayıtlara geçti. Bunu Şırnak'in Cizîr ilçesi 44,7 ve Batman'ın Hasankeyf ilçesi ile Diyarbakır'ın Diyarbakır'ın Silvan ilçesi 43,5 dereceyle takip etti.

 

MA

Günün Diğer Haberleri