Bayram Boyunca Ücretsiz

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı’nda vatandaşların rahat ulaşım sağlaması için toplu taşımayı ücretsiz hale getirdi.

Şanlıurfa Haberleri - 19-03-2026 14:21

Buna göre, 20, 21 ve 22 Mart 2025 tarihlerinde, Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Ulaşım A.Ş.’nin tüm toplu taşıma araçları ücretsiz olarak hizmet verecek. Vatandaşlar, şehir içi ulaşımda diledikleri gibi toplu taşıma araçlarından faydalanabilecek.

Bayram boyunca ücretsiz ulaşım uygulaması vatandaşlardan tam not aldı. Toplu taşımanın ücretsiz olmasını yerinde bir karar olarak değerlendiren vatandaşlar, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar’a teşekkür etti.

Günün Diğer Haberleri