ŞANLIURFA – Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) kalma mücadelesi veren Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor, kritik karşılaşmada Siverek Belediyespor’a penaltı atışları sonucu 8-7 mağlup olarak ligi hüsranla bitirdi.Normal süresi büyük çekişmeye sahne olan karşılaşmada iki ekip de galibiyet için yoğun çaba sarf etti.

 Taraftarların ilgi gösterdiği mücadelede uzatma dakikalarında da eşitlik bozulmayınca seri penaltı atışlarına geçildi. Penaltı atışlarında rakibine 8-7 üstünlük sağlayan Siverek Belediyespor sahadan galibiyetle ayrılırken, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor için ise sonuç ağır oldu.

BAL Ligi’nde tutunma mücadelesi veren Şanlıurfa temsilcisi, alınan bu sonucun ardından Süper Amatör Lig’e geriledi. Karşılaşma sonrası futbolcular ve taraftarlar büyük üzüntü yaşarken, Siverek cephesinde ise galibiyet sevinci hâkim oldu.

Öte yandan futbolseverler, sezon boyunca yaşanan puan kayıpları ve istikrarsız sonuçların küme düşmede etkili olduğunu değerlendirdi.