A Milli Kadın Basketbol Takımı, Japonya'ya yenildi A Milli Kadın Basketbol Takımı, hazırlık maçında Japonya’ya 83-57 mağlup oldu. 299 OKUNMA 19-06-2022 15:00 Güncelleme : 19-06-2022 15:00 A Milli Kadın Basketbol Takımı, hazırlık maçında Japonya’ya 83-57 mağlup oldu. Ay-yıldızlılar, Chiba Port Arena’da oynanan maçı 83-57 kaybetti. Hibya Haber Ajansı #A #Milli #Kadın #Basketbol #Takımı # #Japonya'ya #yenildi YORUMLAR Website Disqus Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * GÜNDEM Kılıçdaroğlu’ndan Kadir İnanır için taziye mesajı Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama TİHV ve İHD'den 26 Haziran Mesajı: “İşkencesiz Bir Dünya Mümkün” Şanlıurfa’da hakkında kesinleşmiş hapis cezası bulunan şahıs yakalandı TÜİK: Türkiye günde en çok “uykuya” zaman ayırıyor Çok Okunanlar 1 Kardiyoloji Uzmanından Meyan Kökü Şerbeti Uyarısı-(VİDEO) 2 Karaköprü Belediyesi Halkla Buluşmaya Devam Ediyor-(VİDEO) 3 Resmî Gazete: Sayıştay Başkanlığına seçim sonucu açıklandı 4 Emin Turan Prodüksiyon ve Ajans, Şanlıurfa'da Tercih Edilen İsimler Arasında 5 Şanlıurfalı sporcular ay yıldızlı formayı terletecek