Binicilik takımı üçüncü oldu Binicilik Erkek Milli Takımı, bronz madalya kazandı. 266 OKUNMA 01-07-2022 23:00 Güncelleme : 01-07-2022 23:00 Binicilik Milli Takımı, 19. Akdeniz Oyunları'nda üçüncü oldu. Hasan Şentürk, Özgür Özkan, Berk Başeğmez ve Sencer Horasan'dan oluşan milli takım, bronz madalya kazandı. Hibya Haber Ajansı #Binicilik #takımı #üçüncü #oldu YORUMLAR Website Disqus Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * GÜNDEM İbrahim Coşkun: Eğitimde Güvenli ve Sağlıklı Ortam İçin Sorunlar Çözülmeli Şanlıurfalı sporcular ay yıldızlı formayı terletecek Resmî Gazete: Sayıştay Başkanlığına seçim sonucu açıklandı İçişleri Bakanlığı: 2008 kayıp dosyası aydınlatıldı, 7 şüpheli yakalandı Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı: Terör soruşturmasında 103 şüpheli tutuklandı Çok Okunanlar 1 Bozovaspor Kongresine Yoğun İlgi: Yeni Yönetim Belirlendi 2 Karaköprü Belediyesi Halkla Buluşmaya Devam Ediyor-(VİDEO) 3 Kardiyoloji Uzmanından Meyan Kökü Şerbeti Uyarısı-(VİDEO) 4 Haliliye’de Yaz Spor Okulları için kayıtlar başladı 5 Vali Şıldak'tan anız yangınlarına karşı seferberlik