Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

"AK Parti Of İlçe Başkanlığı Teşkilatımızın hizmet sevdalısı mensuplarıyla buluştuk. Tüm ülkemiz için olduğu gibi #Trabzonumuz için de #Devlet - #Millet el ele çalışmaya devam edeceğiz."

 

Hibya Haber Ajansı