İmamoğlu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
"Yapımını tamamlayıp hizmete açtığımız İSKİ Baltalimanı Atık Su Arıtma tesisi 6 ilçenin, 2,5 milyon nüfusun atık sularını arıtıyor. Atıklardan elde edilen gazla tesisin yüzde 60’ının enerjisi karşılanıyor. Marmara Denizi’nin, Boğaz’ın temiz kalması için çok kıymetli bir tesis."


